На головну сторінку

"Вчимося підбирати" - тема

список тем  |  пошук по форуму Перейти у розділ:

Показано від 1 до 30 з 37Сторінки: 1 2  >  >>
guest
гість
11.05.2007 12:19
Допоможіть навчитися підбирати акорди!
Як це відбуваєця?
Вокал можу підібрати без проблем але як потім під той вокал підібрати акорди?
campanella
 член клубу
 
місто-герой Кам'янець-Подільський

 
реплік:161  внесок:331
12.05.2007 20:34
Якщо маєш хоча б елементарну музичну освіту, то це не надто складно. Акорди, які найчастіше використовуються і "підходять" до мелодії - це тоніка Т, субдомінанта S та домінанта D. Тобто, акорди, що побудовані на І, ІV і V ступенях тональності, в якій написана мелодія. Спочатку пробуєш підставити ці акорди, а вушко має підказати, коли воні підходять, а коли треба пошукати щось інше, коли змінюється гармонія тощо. Якщо не підходять ці акорди - пробуєш тонічний акорд з паралельної тональності і т.д.
Але мені здаєть, що такі елементарні речі знають всі, хто має музичну освіту. А хто не має, мабуть, якось це роблять на слух, інтуїтивно...
Бажаю успіхів!
_____________________________
запрошую на мій сайт: www.pedagogika.ucoz.ua
webmaster
 модератор
 
Львів

 
реплік:2230  внесок:55940
14.05.2007 10:11
то ж треба - в одному абзаці вставити СТІЛЬКИ незрозумілих слів!
_____________________________
підпис. гм...
guest
гість
15.05.2007 09:49
тоніка, субдомінанта, домінанта - того получається - як мінімум 21 акорд перебрати.

campanella
 член клубу
 
місто-герой Кам'янець-Подільський

 
реплік:161  внесок:331
16.05.2007 20:45
Чому 21? Ви що: 3 на 7 помножили?!

Може, для когось ТІ слова і незрозумілі, але, думаю, не для Модератора ТАКОГО сайту.
_____________________________
запрошую на мій сайт: www.pedagogika.ucoz.ua
webmaster
 модератор
 
Львів

 
реплік:2230  внесок:55940
17.05.2007 10:28
та ні, я справді дуб дубом у тоніках та домінантах...
_____________________________
підпис. гм...
guest
гість
17.05.2007 16:05
а що, не потрібно 7 на 3 множити?
в октаві 7 нот. відповідно 7 тонік, 7 домінант, 7 субдомінант. чи ні?
campanella
 член клубу
 
місто-герой Кам'янець-Подільський

 
реплік:161  внесок:331
17.05.2007 23:23
В такому разі вибачте, що переобтяжила свій пост муз. термінологією. Щоб дещо прояснити ситуацію, скажу, що тоніка - перша ступінь тональності, в якій написана мелодія, субдомінанта - четверта, а домінанта - п'ята ступінь (на них і будуються 3 основні акорди). Вони є стійкими, тому мелодія, зазвичай, найчастіше "обертається" навколо, тримається саме на них.
Але як підбирати акорди, не маючи елементарних знань з теоріїї музики - я не знаю... А пояснити щось на форумі... досить проблематично. Шукайте помічників в "реалі".
_____________________________
запрошую на мій сайт: www.pedagogika.ucoz.ua
Хтось
 член клубу
 
 
реплік:4  внесок:34
18.05.2007 01:18
Дійсно, я теж довго не міг второпати, що то воно є ті домінанти і тоніки... Підбирати виходило інтуїтивно. А інтуїція - це риса досить індивідуальна, щоб писати про це на форумі. Слух, він є, або його немає. Тому вчіться СЛУХАТИ і ЧУТИ музику, бо без цього теоретичні знання - ніщо.
guest
гість
18.05.2007 10:22
хм.. тоді з твоїх слів получається тіки 3 акорди.

Шукайте помічників в "реалі"
ось в цьому якраз і наша проблема. коли тобі потрібна якась допомога і ти про це просиш на формумах, люди посилають тебе в гугл або бобруськ
я не тіки про цю ситуацію, а про інтернет взагалі на території україни і росії.
в штатах це зовсім інакше, там якщо навіть тема була вже на форумі тобі кинуть ссилку, а не скажуть ШУКАЙ НА ФОРУМІ. але нажаль для цього потрібно знати англійську мову трошки на вищому рівні.
Остап Вишневий
гість
18.05.2007 17:25
А ти роду якого будеш? В якому селі, чи місті проживаєш? Напиши. Тут є люди які точно живуть поруч з тобою. Зустрінетесь. Побалакаєте. Може тобі скажуть, що не варто ніколи нічого підбирати. Бо слух - він або є, або його нема. Якщо є, то тобі неодмінно покажуть, як це робиться. А свої приклади про американців більше ніколи не приводь. Наші люди набагато доброзичливіші.
То де живеш?
guest
гість
19.05.2007 18:34
львів

таких знайомих нажаль немаю. нависати стороннім не сильно маю бажання.
І тема я думаю багатьом цікава, або це просто я такий нероздупленний...
Підібрати получається тіки акорди *5
Ярослав
 член клубу
 
Україна, Львів
 
реплік:302  внесок:712
19.05.2007 19:46
Подзвони мені 75-10-21. Попроси Ярослава. Домовимся про зустріч. З гітарою. Рояль у кущах не будемо шукати. Дзвони.
Курт
гість
23.05.2007 19:54
Шоб було ясніше з тонікою і домінантами-наприклад тоніка починається з ноти до,тоді 4 ступінь буде нота фа,а 5 буде соль.Якшо з ноти ре,то 4-соль,5-ля.Все просто.Але більшість пісень мають змінну тональність,тому не всі пісні легко підібрати.
Ярослав
 член клубу
 
Україна, Львів
 
реплік:302  внесок:712
23.05.2007 20:28
Хлопчина не дзвонить... Значить, сам впорався, або так йому це потрібно...

Від себе скажу: всі пісні без винятку можна заграти в Am і Cdur (паралельній тональності), тобто ля мінор і до мажор. Я вибрав саме ці, адже ми вчимось підбирати на гітарі? Отож бо!

Наприклад, піаністу зручно грати в F#m.
Може давай тепер порахуємо домінанту, субдомінанту?
Висновок: не потрібно лякати початківців музичними термінами. Геніальність в простоті. А тим більше - в нашому випадку...
Ярослав
 член клубу
 
Україна, Львів
 
реплік:302  внесок:712
23.05.2007 20:30
До речі наш вебмастер це зразу відмітив:
то ж треба - в одному абзаці вставити СТІЛЬКИ незрозумілих слів!
campanella
 член клубу
 
місто-герой Кам'янець-Подільський

 
реплік:161  внесок:331
23.05.2007 23:57
Зауваження прийняте.
Але якщо прочитаєте мій перший пост, то побачите дві ключові фрази: 1)Якщо маєш хоча б елементарну музичну освіту і 2) А хто не має, мабуть, якось це роблять на слух, інтуїтивно...
Але кожен бачить тільки те, що хоче бачити (в даному випадку - незрозумілі слова)
_____________________________
запрошую на мій сайт: www.pedagogika.ucoz.ua
Ярослав
 член клубу
 
Україна, Львів
 
реплік:302  внесок:712
24.05.2007 00:31
Шановна campanella.
Прошу мені вибачити, я ні в якому разі не робив зауважень. Це просте спостереження і висновок. І цей висновок я в першу чергу зробив для себе. Зрозуміло, що людям дуже важко второпати про що йдеться з "середини теми". Про яку табличку множення може йти мова, коли ми ще не навчились додавати і віднімати? Так не тільки в музиці. Тому я і запропонував пояснювати простіше. Нам, всезнайкам, деколи буває не зрозуміло, що комусь не зрозуміло (каламбурчик!) от ми і стараємся показати свої знання. В цьому, ясна річ, нічого поганого немає, та от результат навчання, як бачимо, нульовий. Налякали пацана, словом. Лякливий попався! Інший би хоч позвонив. Телефон у Львові я дав. Поки що "качум" повний.
А я, зрештою, радий, що Ви слідкуєте за такими потрібними темами і стараєтесь допомогти.
Вітаю Вас іще раз, і не ображайтесь.
guest
гість
24.05.2007 10:40
всім привіт
не дзвоню тому що зара дуже багато проблем з сесією і дипломом. немаю трошки часу.
2 Курт: з ступенями то все зрозуміло..
тільки от я ніяк не можу зрозуміти послідовність акордів Am,C,F,Em (пятниця-немає куль) зовсім не підходить під ваші пояснення.
Друга ріка - впусти мене - Em C Am D.
Якщо вокал в мінорній тональності то чому є мажорні акорди і навпаки?
Ярослав
 член клубу
 
Україна, Львів
 
реплік:302  внесок:712
24.05.2007 13:08
Для guest

Хочеш ти цього, чи ні, а кожна мелодія складається з нот. Згадай любу гаму. Це теж своєрідна мелодія. Між нотами є проміжки, які називаються інтервалами. Починаючи від пріми, закінчуючи октавою, звісно, в межах однієї октави. Якщо протягом такту (частини такту, декількох тактів) мелодія звучить, як ти кажеш, мінорно, - то і береться здебільшого мінорний акорд. Так само на рахунок мажору. Існують мелодії, що граються тільки з використанням мажорних акордів, а є і навпаки. Мелодій, побудованих тільки на мажорних акордах, значно більше.
І ще одне. Тризвук до-мі-соль не обов’язково називається до мажором. Якщо в басу такого тризвуку взяти ноту ля, то акорд сміливо можна назвати Am7.
Потрібно приділити увагу самим елементарним, початковим поняттям.
А взагалі – можу сказати, що людина, чуюча гармонійно, не задумується який акорд брати – мінорний, чи мажорний. Воно якось само по собі… Незалежно від знань…
Лючіано Паваротті не знає нот. Всі нові партії наспіує йому, чи награє його акомпаніатор. Тобто, сольфеджіо (наукою вміння співу по нотах) він не володіє і йому простіше на слух. Але це не заважає йому бути першим тенором в світі…
Мир вам!
guest
гість
24.05.2007 15:40
"Якщо протягом такту (частини такту, декількох тактів) мелодія звучить, як ти кажеш, мінорно, - то і береться здебільшого мінорний акорд" - тепер зрозуміло чому в одній пісні можуть бути мінорні і мажорні акорди.
вдало просуваємось в потрібному напрямку

якщо до тризвуку до-мі-соль додати басову ля то получиться ля-до-мі-соль. я правильно зрозумів?

може якусь тему порадиш прочитати щоб я тут не сильно напрягав і трошки попробував сам зрозуміти і тоді напрягати вже суттєвішими запитаннями?
Курт
гість
24.05.2007 16:56
гість:Я вже написав,що пісні мають змінну тональність тому і акроди зовсім різні,а мінорний чи мажорний ти сам маєш догадатись.До речі дуже часто використвуються септ акорди тому,якшо не підходять прості акорди,то варто замінити септ.
Макс
гість
24.06.2007 22:05
Навчіть підбирати акорди
Іванців
 користувач
 
Lemberg
 
реплік:116
01.07.2007 13:05
для Макс особисто====
А як навчити - за гроші, чи за доляри? Тут є різниця. Бо за гроші тебе навчать грати три акорди і ти таким чином зможеш підібрати всю-при-всю українську попсу. А якщо за доляри,- то тебе навчать чотирьом з половиною акордам і ти зможеш вже дещо заграти з закордонної попси.
Банкуй!
Пан_Товстий
 користувач
 
Духовна столиця України, м. Полтава
 
реплік:1
02.07.2007 11:38
А які це три
супер-попсяцькі
акорди?
Іванців
 користувач
 
Lemberg
 
реплік:116
03.07.2007 02:48
Ля мирон,
ша бемоль
і сім, чи вісім дупель-бекар - бо то вже залежить для яких пісень: повільних, чи рухливих.
Для повільних можна сім.
inshyi
 користувач
 
Атлантида
 
реплік:16
03.07.2007 07:16
Ще є - сіль дупель мирон. Це, правда, перехідний акорд, але брати його деколи просто необхідно.
pavliak
 член клубу
 
Ukraine
 
реплік:79  внесок:299
12.07.2007 12:18
перепрошую за настирливість - хочу порекомендувати хорошу книжку ( але вона , НЖ, москальською мовою), автор - Молотков , назва - "Учись акомпанировать на 6-струнной гитаре".

Там вся наука грунтується, в основному, на піснях Бітлів, написана доступною для досвідчених гітаристів мовою, у формі діалогу в дотепній формі розкриваються таємниці домінантсептакордів та іншої фігні.

Взагалі хочу вставити ще свої 5 копійок щодо підбору акордів.Найкраще підбирати акорди удвох із кимось. Насамперед, ви домовляєтеся, до якої пісні ви будете підбирати акорди. Бо іноді трапляється таке, що одна людина гадає, що підбирає акорди до пісні "голубой вагон", а інша в той же самий час переконана, що підбираються акорди до "пусть бегут неуклюжи". Найдивніше, що навіть у цьому випадку робота аж кипить і дає непогані результати.

Отже, якщо ви домовились із товаришем ( мамою, податковим інспектором, тощо) , над якою піснею ви будете мордуватися наступні два дні, то насамперед потрібно уяснити, що найкраще розпочинати підбирання акордів із першого рядочку пісні, а не із п"ятого чи двадцять третього.

Примітка. Іноді буває зручно почати підбирати акорди із першого рядочку приспіву.

pavliak
 член клубу
 
Ukraine
 
реплік:79  внесок:299
12.07.2007 12:29
Отож, ви починаєте підбирати акорд до першого рядочку пісні. Як правило, перший акорд завжди буває або мажорним, або мінорним. Розуміння цього факту значно полегшить вам життя.

Примітка 2. Перед тим, як підбирати акорди до пісні, постарайтеся, щоб ця пісня "звучала" у вас в голові. І щоб вона звучала однаково в голові у вас і вашого напарника.

Примітка 3. Не намагайтеся підібрати акорди "під пластинку" чи під "компакт-диск". Це зайві витрати електроенергії.

Як уже писали вище, кожну пісню можна зіграти від ля-мінору або від до-мажору. Якщо у вас гітара настроєна правильно, тобто "під камертон", або під "ф-но", то не завжди вам може бути зручно співати від ля-мінору. Можливо, слід спробувати співати від мі-мінору або від ре-мінору ( ці акорди найпростіше "взяти" початківцеві).

Якщо пісня "мажорна", то слід спробувати також, крім до-мажору, ля-мажор, ре-мажор або мі-мажор.

Коли ви знайшли "перший" акорд і ваш внутрішній голос зазвучав в "унісон" із цим акордом, переходьте до підбору другого акорду.

Коротка порада. Якщо ви підбираєте акорди до якоїсь пісні в жанрі "українська естрада" ( на слова Степана Галябарди, із репертуару Іво Бобула і т.п.) , то практично всі пісні можна зіграти за допомогою двох-трьох схем. Наприклад :

ля-мінор / ре-мінор /мі-мажор/ля-мінор

або ж

ля-мінор/ ре-мінор/соль-мажор/до-мажор.
Віктор Залєвський
 член клубу
 
м.Київ
 
реплік:68  внесок:428
13.07.2007 00:29
Потужно! Ви часом не викладач, шановний pavliak?
Показано від 1 до 30 з 37Сторінки: 1 2  >  >>
Писати на форумах можуть лише зареєстровані користувачі!
Увійдіть в систему або зареєструйтеся, щоб мати змогу писати на форумі!


Повернутися на головну сторінку

 ВХІД
Е-мейл: 
Пароль: 
  Забули пароль?
  
  ПІДПИШІТЬСЯ! ГРУПИ У СОЦМЕРЕЖАХ
FB